Thursday 6 January 2011

Välkomna skall ni vara

Hej alla och välkomna till min blogg!
Jag har tänkt mig den här bloggen som en plats där jag kan skriva och berätta om allt mitt vurmande för svunna tider. Om svenska sommrar på 60-talet, om musik ifrån 20-talet och om 50-talets filmstjärnor. Jag vill också skriva om hur man kan ta med sig allt det är in i vår tid, och på så vis göra vardagen lite roligare. Jag vill också skriva om vackra ting, såsom blommor, vackra koppar, vackra klänningar och framförallt vackra bilder i massor!

Om sedan någon kommer att vilja läsa det här spelar egentligen ingen roll. Allra mest vill jag kunna skriva för mig själv, att kunna drömma mig bort ett slag. Därför har jag också tänkt den här bloggen som en snäll blogg, för snälla platser finns det alldeles för få av!

Jag skall ge mig ett försök att snygga till bloggen litegrann, men jag och teknik hör dessvärre inte ihop. Får se hur det artar sig ..

Trevlig Läsning!

No comments:

Post a Comment